fbpx
Особистий кабінет

test 666

Актуально станом на 8 Липня 2025

Мобільний зв’язок починає пропадати, якщо в районі з мобільною вежею немає світла більше 2-х годин. Поступово знижується сигнал, інтернет перестає працювати, коли абонент розмовляє телефоном тощо. Розповідаємо, як пов’язані вежі мобільного зв’язку та блекаути, а також що робити, якщо мобільний інтернет недоступний.

 

Чому немає інтернету?

 

Мобільний інтернет працює, так само як і мобільний зв’язок – якщо немає покриття, то немає інтернету. Наприклад, якщо вежа несправна або в її районі відключили електрику.

Якщо мобільний зв’язок не працює через вимкнення світла, станції підключають до акумуляторів. Щоб забезпечити роботу станції на 4-5 годин, потрібно близько доби на підзарядку. Якщо світло вимикається кілька разів на добу по 2-4 години, станція не встигатиме заряджатися, щоб забезпечувати цілодобовий мобільний зв’язок.

Щоб мобільна вежа споживала менше електрики, оператори обмежують трафік. Наприклад, щоб інтернет не працював, поки абонент розмовляє телефоном. Це дозволяє забезпечити зв’язком більше людей.

Що робити, якщо немає мобільного інтернету?

 

Спочатку перевірте все у телефоні, може бути проблема не у вежах. Наприклад, випадково включився режим польоту, закінчилися гроші на телефоні або гігабайти трафіку.

Якщо не працює мобільний інтернет через відключення вежі – потрібно шукати інше джерело зв’язку. Наприклад, дротовий інтернет через GPON або підключитися до мережі іншого оператора. Якщо трафік перевантажений і не вдається з’єднатись – шанс є. Ось що можна зробити.

Провайдер100 Мбіт1 Гбіт
LinkCom339 грн389 грн
Albion280 грн350 грн
Астра299 грн
Воля400 грн520 грн
Датагруп400 грн600 грн
Київстар350 грн350 грн
КоміТех259 грн
Копійка299 грн329 грн
Поінтнет150 грн250 грн
Укртелеком300 грн550 грн
Фрінет200 грн
Network Lviv270 грн320 грн
Wenet220 грн290 грн
Месенджери