Мобільний зв’язок починає пропадати, якщо в районі з мобільною вежею немає світла більше 2-х годин. Поступово знижується сигнал, інтернет перестає працювати, коли абонент розмовляє телефоном тощо. Розповідаємо, як пов’язані вежі мобільного зв’язку та блекаути, а також що робити, якщо мобільний інтернет недоступний.
Чому немає інтернету?
Мобільний інтернет працює, так само як і мобільний зв’язок – якщо немає покриття, то немає інтернету. Наприклад, якщо вежа несправна або в її районі відключили електрику.
Якщо мобільний зв’язок не працює через вимкнення світла, станції підключають до акумуляторів. Щоб забезпечити роботу станції на 4-5 годин, потрібно близько доби на підзарядку. Якщо світло вимикається кілька разів на добу по 2-4 години, станція не встигатиме заряджатися, щоб забезпечувати цілодобовий мобільний зв’язок.
Щоб мобільна вежа споживала менше електрики, оператори обмежують трафік. Наприклад, щоб інтернет не працював, поки абонент розмовляє телефоном. Це дозволяє забезпечити зв’язком більше людей.
Що робити, якщо немає мобільного інтернету?
Спочатку перевірте все у телефоні, може бути проблема не у вежах. Наприклад, випадково включився режим польоту, закінчилися гроші на телефоні або гігабайти трафіку.
Якщо не працює мобільний інтернет через відключення вежі – потрібно шукати інше джерело зв’язку. Наприклад, дротовий інтернет через GPON або підключитися до мережі іншого оператора. Якщо трафік перевантажений і не вдається з’єднатись – шанс є. Ось що можна зробити.
Провайдер | 100 Мбіт | 1 Гбіт |
---|---|---|
LinkCom | 339 грн | 389 грн |
Albion | 280 грн | 350 грн |
Астра | 299 грн | |
Воля | 400 грн | 520 грн |
Датагруп | 400 грн | 600 грн |
Київстар | 350 грн | 350 грн |
КоміТех | 259 грн | |
Копійка | 299 грн | 329 грн |
Поінтнет | 150 грн | 250 грн |
Укртелеком | 300 грн | 550 грн |
Фрінет | 200 грн | |
Network Lviv | 270 грн | 320 грн |
Wenet | 220 грн | 290 грн |